خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مرکزی؛

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشترک با اتاق بازرگانی چین منعقد شد

با حضور استاندار مرکزی، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشترک برای ایجاد شهرک گردشگری و سلامت در شهر تفرش با اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی ضمن تبیین ظرفیت‌ها و استعدادهای استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی وگردشگری و فرهنگی است و به لحاظ واقع‌شدن در شاهراه کشور از  زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل ریلی و جاده‌ای، فرودگاه، ظرفیت‌های متعدد در گمرک و شهرک‌ها و نواحی متعدد صنعتی برخوردار است .
 
استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی‌استان، بیان کرد: این استان علاوه بر توسعه صنعتی و کشاورزی استانی است که به لحاظ تاریخی در کشور ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و بخش بزرگی از تاریخ ایران از علوم مختلف از این سرزمین رشد کرده و این استان دارای آثار تاریخی با ارزشی است که نشان از تمدن بزرگ در این خطه و تمدن ایرانی دارد.
 
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین نیز در خصوص علائق و رغبت‌های این اتاق برای سرمایه‌گذاری در استان مرکزی توضیحاتی را بیان‌کرد و استاندارمرکزی در جریان تمایلات اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین برای سرمایه‌گذاری در استان قرار گرفت.
 
در ادامه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری مشترک برای ایجاد شهرک گردشگری و سلامت در شهر تفرش بین استانداری مرکزی، کارآفرین ایرانی و اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین امضاء شد.

کد خبر : ۴۵۲۲۶۱