خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه عنوان کرد:

معادن قره یکی از منابع مهم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۷۱

فرماندار قروه گفت: معادن این شهرستان یکی از منابع مهم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی به تأکید دولت در تولید اشاره کرد و بیان داشت: معادن این شهرستان یکی از منابع خدادادی برای تولید بیشتر است.

وی با تأکید بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: معادن این شهرستان یکی از منابع مهم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است. لازم است در این زمینه به بخش خصوصی توجه بیشتری به عمل آید.

فرماندار قروه  بابیان اینکه معادن قروه پتانسیلی جهت توسعه این شهرستان است گفت: با بهره‌گیری مناسب از این معادن می‌توان در جهت توسعه و اشتغال‌زایی در این شهرستان اقدامات اساسی انجام داد.

کولانی به موضوع آب اشاره کرد و اظهار داشت: حل معضل آب و انتقال آن از طریق سدهای ژاوه و آزاد نیازمند پیگیری و توجه است.

وی به اهمیت نقش و جایگاه گردشگری در ایجاد اشتغال تأکید کرد و گفت : باید در خصوص معرفی مناطق گردشگری قروه خصوصاً سرمایه‌گذاری در منطقه گردشگری بابا گرگر توسط بخش خصوصی اقدامات اساسی صورت گیرد.

فرماندار قروه  خاطرنشان کرد: معادن سنگ آهن گلالی که قرار است واحد سنگ کنسانتره را راه‌اندازی کند و همچنین کارخانه ذوب‌آهن, شرکت سازینه, کارخانه نوشابه جزو واحدهای بلاتکلیف و نیازمند تسهیلات هستند.

کولانی گفت: تکمیل و راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور و بحث گاوداری شیری و دانشکده صنعت و معدن در قروه که ارتباطی بین معادن و دانشگاه در این شهرستان است منجر به اشتغال و تولید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز