خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان:

پرداخت هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۶۸

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق دوباره واحدهای تولیدی کردستان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تسهیلات رونق تولید در 2 بخش شامل 650 میلیارد ریال برای واحدهای ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب و 400 میلیارد ریال نیز از محل مراجعه واحدهای تولیدی به بانک ها بوده است.

 محمد دره وزمی با بیان اینکه این تسهیلات به 217 واحد در قالب ثبت نام کنندگان سامانه بهین یاب پرداخت شده گفت: 96 مورد نیز با مراجعه حضوری تسهیلات را دریافت کرده اند .

به گفته وی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری و ستاد تسهیل تولید با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان به بهانه های مختلف تشکیل یافته و ضروری است همه برای افزایش میزان پرداختی تلاش کنند.

دره وزمی با اشاره به اینکه هشت هزار و 200 نفر در واحدهای تولیدی استان مشغول بکار هستند، گفت: حمایت های دولت می تواند در فعالیت دوباره برخی واحدها که در اثر نوسانات به سمت غیر فعالی پیش می رفتند نتیجه بخش باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، افزود: 65 واحد تولیدی از 757 واحد استان به صورت کامل فعال بوده و بقیه نیز نیمه فعال هستند.

 وی پرداخت تسهیلات حمایتی به حدود 313 مورد از این واحدها را نقطه قوتی برای رونق دوباره آن اعلام و اظهار داشت:دولت حمایت های خود از واحدهای تولیدی نیمه فعال و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی را آغاز کرده است.

به گفته وی هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق دوباره واحدهای تولیدی کردستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز