خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد::

حل 80 درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی آذربایجان شرقی

کد خبر : ۴۵۱۳۴۹

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: 80 درصد مشکلات پسماندهای بیمارستانی حل شده و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های ذیربط بتوانیم تمام مشکلات این حوزه را حل کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، اظهار داشت: هدف اصلی این کارگروه، مدیریت و سامان‌دهی جمع‌آوری، دفع و بازیافت پسماندهای شهری، بیمارستانی و پسماندهای ویژه است.
 
وی‌افزود: با کمک سازمان پسماند شهرداری‌تبریز از طریق فراخوان بخش‌خصوصی، جمع‌آوری و دفع پسماندهای مطب‌ها و کلینیک‌های خصوصی نیز انجام می‌شود.
 
پورمهدی تصریح کرد: ماشین‌های لجن‌کش در شهر تبریز نیز با مشکلاتی مواجه هستند که مقرر شد با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست، مکانی برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: ما به دنبال سیاست‌گذاری کلی در کارگروه استانی هستیم و عمده فعالیت‌های اجرایی بر عهده کارگروه‌های شهرستانی خواهد بود.
 
پورمهدی در پایان با قدردانی از دستگاه قضایی استان در بحث پیشگیری از عوامل تهدیدکننده سلامت، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان بر این باورند که سلامت مردم از همه امور بالاتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز