خبرگزاری کار ایران

در رقابت ۸۵ ورزشکار در منطقه آزاد انزلی؛

فارس قهرمان مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۶۱

فارس عنوان قهرمان مسابقات دوی صحرا نوردی بزرگسالان کشور را به میزبانی بندر انزلی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مسابقات دوی صحرا نوردی بزرگسالان کشور با حضور 85 ورزشکار از 22 استان کشور در نوار ساحلی فاز تجارت و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بنابر این گزارش در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان مسافت 10 کیلومتر را دویدند و در پایان مسابقات تیم استان فارس با کسب 20 امتیاز منفی ، تیم استان ایلام با کسب 27 امتیاز منفی و تیم استان تهران با کسب 27 امتیاز منفی  به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است حسین کیهانی از کرمانشاه ، جواد صیادی از فارس و حسن عابدی از فارس با از پیش رو برداشتن حریفان خود مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد انزلی طی سالهای اخیر در حمایت از حوزه ورزش این منطقه و کشور گفت : در نظر داریم با همکاری این سازمان و به طور منظم و هر ساله مسابقات کشوری با عنوان جام کاسپین، متشکل  از رشته های مختلف دو و میدانی را در منطقه آزاد انزلی برگزار شود.

مجید فاتحی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ضمن تقدیر از همکاری های صورت گرفته در برگزاری این مسابقات در خصوص میزبانی منطقه آزاد انزلی  از مسابقات ورزشی اظهار داشت: سازمان منطقه آزادانزلی در سه سال اخیر تاکنون میزبانی مسابقات ورزشی متعددی در سطح بین المللی و کشوری را بر عهده داشته و حمایت از ورزش کشور و توسعه توریسم ورزشی و ایجاد زیرساخت های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه این رویداد ورزشی با حضور  رییس و مدیران فدراسیون دومیدانی کشور، معاون فرهنگی و اجتماعی ،گردشگری ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران  سازمان ، روسای هیات های دومیدانی کشور و تیمور غیاثی قهرمان صاحب نام  دومیدانی کشور و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش گیلان برگزار شد و از نفرات برتر با اهدای مدال و کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز