خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

افتتاح 1380 واحد مسکن مهر استان گیلان در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۳۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: 1380 واحد دیگر مسکن مهر در استان گیلان در ایام فرخنده دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا ار رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان اظهار داشت: با عنایت به سیاست های وزارت راه و شهرسازی در تکمیل و اتمام ساخت واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، 1380واحد دیگر مسکن مهر در استان گیلان در ایام فرخنده دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:‌ در سایت مسکن مهر رشت 1004 واحد آماده بهره‌برداری است که در آن، امکانات روبنایی مانند مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در این ادامه افزود: پروژه‌های مسکن مهر آماده افتتاح استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهای تفاهمنامه ۳ جانبه ، 4 جانبه ، تعاونی و خودمالک ،  1380 واحد  در شهرهای رشت ، آستانه ، تالش ، لنگرود ، انزلی ، لوشان ، و فومن  و  با هزینه ای بالغ بر  932400  میلیون ریال در دهه مبارکه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پایان  ابراز امیدواری کرد بهره‌برداری از این واحدها بتواند مشکل بخش زیادی از متقاضیان مسکن را مرتفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز