خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

زنان در حوزه‌های علمیه با عدم دسترسی عادلانه به منابع مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۷۸

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان در حوزه‌های علمیه با عدم دسترسی عادلانه به منابع مواجه هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهیندخت مولاوردی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه نیز اظهار داشت: متاسفانه روند آسیب‌های اجتماعی در جامعه روندی روبه رشد دارد.

وی افزود: طلاق، اعتیاد، مباحث اخلاقی و سایر آسیب‌های‌اجتماعی در شورای اجتماعی‌کشور با مدیریت یکپارچه و هماهنگ بررسی می‌شود و هر شش ماه یک بار گزارش این شورا به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از تشکیل سازمان مدیریتی شورای اجتماعی در کشور با 18 کارگروه زیرمجموعه ی این شورا خبرداد.

فقر اقتصادی عامل بسیاری از بیماری ها و مشکلات 

مولاوردی گفت: عامل بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات، فقر اقتصادی در جامعه است که با گشایشی که توسط دولت یازدهم در زمینه اقتصادی ایجاد شده امیدواریم این مشکلات حل شود.

وی از تدوین بسته حمایتی از زنان شاغل با همکاری سازمان برنامه و بودجه نیز خبرداد و تصریح کرد: زنان شاغل مشکلات خود را با ما مکاتبه کنند که این گروه از زنان هم به وظایف خانوادگی و هم به وظایف اجتماعی خود برسند.

 معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، بازگشت کشور به آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ را از موفقیت های دولت تدبیر و امید در سه ساله اخیر برشمرد.

مولاوردی افزود: بااجرایی شدن اقتصاد مقاومتی که زیرنظر معاون اول ریاست جمهوری است خوشبین به بهبود اوضاع در زمینه اقتصادی، بهبود وضعیت حوزه زنان و خانواده و سایر حوزه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد اگر برخی‌ها سنگ‌اندازی نکنند و به کمک دولت بیایند مشکلات کنونی حل می شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دود اقدامات و سنگ‌اندازی‌ها به چشم مردم می‌رود و منافع نظام به خطر می‌افتد که نتیجه آن به نفع هیچکس نیست.

مولاوردی کاهش اعتماد عمومی و ناامید شدن مردم از نظام را نتیجه سنگ اندازی ها در سر راه دولت ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز