خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی:

اقدام به موقع آتش‌نشانان مانع از آتش‌سوزی عظیم در مجتمع مسکونی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۴۷۱

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در طبقه اول آپارتمان مسکونی واقع در خیابان سعدی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، به دنبال اعلام آتش‌سوزی در طبقه اول آپارتمان مسکونی به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی، سریعا ۶ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۱۴ آتش نشان از ایستگاه های ۱ و ۴۴ آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان سعدی، ابتدای بلوار معلم، کوچه بهارانه اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: به محض رسیدن آتش نشانان دود و شعله عظیمی از بالکن واحد مسکونی که در حال گسترش به طبقه دوم بود مشاهده می شد.

وی افزود: خوشبختانه بواسطه نزدیکی ایستگاه ۱ آتش نشانی به محل  حادثه، آتش در کمترین زمان ممکن توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد.

مومنی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه ماشین لباسشویی در مجاورت اجسام قابل اشتعال خواند و گفت: بعلت عدم حضور مالک آتش نشانان با بر پا نمودن نردبان و برش حفاظ بالکن نسبت به اطفای حریق اقدام نموده و موفق شدند آتش را که در حال سرایت به اتاق خواب واحد مسکونی بود را مهار نمایند.

وی  گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی مصدومی به دنبال نداشت و آتش‌نشانان پس از ایمن سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز