خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

آیت الله هاشمی مرد بحران ها بود/ او فقط به فکر منافع نظام و ملت بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۴۲۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران‌ها بود و جز منافع نظام و ملت به خواسته دیگری فکر نمی‌کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین جمال یاری در مراسم ترحیم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مصلای امام خمینی(ره)این شهر برگزار شد، با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی انسانی متعهد، مسئولیت پذیر و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود، گفت: بیان رشادت‌ها و خصوصیات اخلاقی این شخصیت بزرگوار از زبان رسانه‌ها قاصر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مجاهدان راستین ویژگی‌هایی دارند که سبب ماندگاری و محبوبیت در دل‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: اخلاص، شجاعت، آزادگی، استکبارستیری و آینده نگری از خصوصیات بارز این مجاهد متعهد نظام است.

وی گفت: با رصد کردن زندگی این شخصیت بزرگ به وضوح مشهود است که ایشان در سه برهه زمانی قبل از پیروزی انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب و بعد از رحلت معمار کبیر انقلاب یک مجاهد متعهد بودند.

یاری افزود: امام خمینی(ره) حضرت هاشمی رفسنجانی را یک مجاهد متعهد در تاریخ انقلاب نام بردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سنین نوجوانی به حوزه علمیه قم ورود کردند و  از همان دوران پیرو خط امام(ره) و ولایت شدند تاکید کرد: این شخصیت بزرگوار در سنین نوجوانی به بلوغ فکری و رشد علمی رسیده بود.

وی تصریح کرد: ایشان همواره برای هدف متعالی نظام، مبارزه با ظلم و فساد و آینده درخشان انقلاب اسلامی تلاش بی‌دریغ کردند.

وی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را یکی از بزرگترین مجاهدان انقلاب عنوان کرد و با بیان اینکه دشمنان همواره از نظر دیدگاه سیاسی این مرحوم را نشانه می‌گرفتند خاطرنشان کرد: دشمن همواره در مقابل این شخصیت بزرگ انسانی و انقلابی ناکام بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تکیه گاهی برای امام(ره) و مقام معظم رهبری بود تصریح کرد: این شخصیت بزرگ به‌دنبال هیچ منافعی نبود و تاریخ هاشمی رفسنجانی را در خود ماندگار کرده و هرگز فراموش نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز