خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش‌نشانی سمنان خبرداد:

6 مورد حادثه و حریق در ۷۲ ساعت گذشته در سمنان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع ۶ مورد حادثه و حریق در ۷۲ ساعت گذشته در سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، سعید اسماعیل پور اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته آتش‌نشانی سمنان به 6 مورد حادثه و حریق که به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام‌ شده بود خدمات‌رسانی شد.
 
وی اظهار داشت: از 210 تماس گرفته شهروندان به سامانه 125 در سه روز گذشته در ساعات مختلف آتش‌نشانان این سازمان به کمک همشهریان سمنانی شتافتند و امدادرسانی کردند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در خصوص نوع حادثه‌ها عنوان کرد: در مجموع 6 حادثه اتفاق افتاده در 72 ساعت گذشته 1 مورد آسانسور، 1 مورد مربوط به ضایعات، 2 مورد حریق خودرو، یک مورد محبوس شدن افراد در اماکن و یک مورد حریق اماکن تجاری بوده که در نقاط مختلف شهر سمنان که توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌ شده است.
 
آتش‌سوزی در لوازم‌التحریری بلوار ولی‌عصر(عج)
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش‌سوزی یک واحد صنفی در خیابان بلوار ولی‌عصر(ع) سمنان بامداد امروز با اقدام به‌موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره یک مهار شد.
 
 اسماعیل‌پور در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود افزود: با هوشیاری و درایت آتش‌نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌ها و خسارت بیشتر جلوگیری شد.
 
وی از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 7 نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبرداد و اظهار داشت: حادثه بلوار ولیعصر ساعت 4:48 دقیقه بامداد به سامانه 125 اعلام و گروه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه (بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون حریق) شروع به اطفاء کردند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که حریق در قسمت ورودی این واحد صنفی به دلایل نامعلومی اتفاق افتاده بود که با هوشیاری مالک و افراد حاضر در محل، با اطفاء بخشی از حریق مانع از پیشروی حریق شده بودند که با رسیدن نیروهای امدادی حریق به‌طور کامل مهار و پس از لکه‌گیری و دادن توصیه‌های لازم به عملیات خود پایان دادند.
 
اسماعیل‌پور در پایان گفت: در این حادثه خسارت مالی فراوانی به این واحد صنفی واردشده و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.

کد خبر : ۴۴۷۰۸۸