خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی منتشر شد؛

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه، امام‌جمعه و استاندار کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

افول ستاره عمر یک مجاهد واقعی و یک انقلابی ولایت مدار داغی بس‌سنگین و ناگوار را بر دل ایرانیان و به ویژه کرمانیان نشاند و اشک ماتم را میهمان دیدگان پر مهر و قدرشناس آنها کرد.

فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بی شک دردی جانکاه برای همه انقلابیون و دلسوزان این نظام است که تا ابد می‌سوزد و می‌سوزاند چرا که تکرار چنین اسطوره بزرگی را به دشواری می‌توان یافت.

اهالی دیار کریمان که این روزها سوگوار و ماتم دیده از داغ فرزند خلف سرزمین خود هستند، در روز شنبه 25 دی ماه سال‌جاری ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور در آئین ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع)،ضمن نکوداشت یاد آن مجاهد واقعی، مرهمی بر دل خانواده و فرزندان آن مرحوم خواهند بود.

در این مجال از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در این آئین که با حضور خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد، دعوت می‌شود.

کد خبر : ۴۴۷۰۶۸