خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ثبت احوال آستارا خبر داد:

تحویل 11 هزار فقره کارت ملی هوشمند/ کارت ملی هوشمند موفق ترین گام برای تحقق دولت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۶۲

رئیس اداره ثبت احوال آستارا گفت: کارت ملی هوشمند موفق ترین گام برای تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا از آستارا، ابراهیم لقمان گفت: از 14 هزار فقره کارت ملی هوشمند صادر شده، 11 هزار فقره به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

رئیس اداره ثبت احوال آستارا هزینه صدور هر فقره کارت ملی هوشمند را 200 هزار ریال عنوان کرد و افزود: دریافت کارت ملی هوشمند در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام انجام می گیرد و افراد بالای 15 سال فاقد کارت ملی یا کارت ملی هوشمند می توانند از طریق سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام و با تعیین زمان مشخص با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت، اداره پست و یا اداره ثبت احوال ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری در مجموع 16 هزار نفر از آستارا صاحب کارت ملی هوشمند خواهند شد، افزود: در حال حاضر اداره ثبت احوال، شرکت پست و یک دفتر پیشخوان دولت در آستارا برای صدور کارت ملی ثبت نام می کنند و متقاضیان برای تحویل کارت فقط باید به اداره ثبت احوال مراجعه کنند.

لقمان با بیان اینکه کارت ملی هوشمند موفق ترین گام برای تحقق دولت الکترونیک است، گفت: شناسایی در حوزه دیجیتال، تصدیق هویت بر اساس رمز عبور، امضای دیجیتال، پردازش اطلاعات، تغییر اطلاعات پس از صدور، پشتیبانی از کاربردهای مختلف، افزودن کاربرد جدید پس از صدور و استفاده کارآمدتر از خدمات دولت الکترونیک از مزایای کارت ملی هوشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز