خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه ای به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی؛

تسلیت جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی به ملت ایران

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۶۸۱

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش آذربایجان غربی طی بیاینه فوت ایت الله هاشمی رفسنجانی را فاجعه ای عظیم در آسمان ایران اسلامی دانست.

"به گزارش ایلنا از خوی، جمعیت زنان مسلمان نو اندیش آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُصِیبَةٌ ... "

درگذشت عالم فرزانه و سیاستمدار برجسته, حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (قدس الله نفسه الزکیه)  به حدی ناگهانی و غیر منتظره بود که شاید مدت ها طول بکشد تا فقدان این بزرگ مرد را به راستی درک کنیم و چه بسا که آیندگان حسرت خواهند خورد که عصر او را درک نکردند.

ایشان جز معدود انسان های روزگار بودند که نمی توان او را در چند سطر و خط, محصور و مشروح کرد. بی شک وی فردی فراتر از زمان بود که سالهای متمادی, ابعاد اندیشه وی مورد تحقیق و مطالعه قرار خواهد گرفت.

این اندیشمند بزرگ و مبارز نستوه در حالی ما را ترک کردند که نامشان در کنار بزرگ مردانی چون امیرکبیر و مصدق ثبت گردید و برای همیشه با افتخار در تاریخ کشور جاودانه آرام گرفت.

ممارست و تلاش های این بزرگمرد سازندگی در امر تحقق حقوق بشر و حقوق زنان باعث گردیده بود تا از وی به عنوان یکی از پرقدرتمندترین حامیان در نزد جامعه زنان روشنفکر و انقلابی کشور یاد شود .

تیزهوشی و خلاقیت وی در طول زندگی پربرکت به همراه پشتکار و مجاهدت ایشان تا آخرین نفس از نکات بارز این عالم ربانی بود که دوست و دشمن را به ستایش وا میداشت.

باری این مصیب وارده را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)و مقام معظم رهبری و خانواده داغدار ایشان و به عموم مردم انقلابی کشور تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و محشور با اولیا و صالحین و امام راحل و شهدای اسلام را مسئلت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز