خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

اختصاص ۵۰۰ میلیاردتومان به پروژه راه‌آهن رشت - قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۳۳۳

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به پروژه راه‌آهن رشت- قزوین خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جریان بازدید از پروژه راه آهن قزوین‌- رشت هدف از سفر خود به گیلان را بازبینی مشکلات پروژه عنوان کرد و قیمت به روز پروژه راه آهن رشت قزوین را 3 هزار و 500 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: تاکنون در ده سال گذشته با اقدامات گسترده در این پروژه اعتباری بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان برای پروژه مذکور هزینه شده است.

 وی از پرداخت مطالبات پیمانکاران به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان تا هفته آینده از محل اوراق مشارکت  خبر داد و افزود:  ۲۵ میلیارد تومان دیگر هم  بدهی هایی مربوط به بخش های دیگر است که مجموع بدهی‌ها به ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد که به زودی پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به این پروژه خبرداد و خاطرنشان کرد:  تدوین صورت وضعیت ها هرچه سریع‌تر انجام شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر اینکه  برنامه های اجرایی براساس گشایش های مالی جدید تهیه شود، افزود: باید با یک روندی سریع پروژه را به سرانجام برسانیم و از پیمانکاران می‌خواهیم در زمان‌بندی تعیین شده پروژه را به اتمام برسانند.

وی با تاکید بر اینکه با پرداخت این مطالبات رونق جدیدی در پروژه ایجاد می‌شود، بیان کرد: با بررسی‌ها و تقویت جبهه‌کاری در هفته آینده زمان بهره برداری از پروژه خط آهن رشت - قزوین به تمامی مردم کشور اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کل کشور بالغ بر 7 هزار و 500 کیلومتر بزرگ راه و راه اصلی در دست احداث داریم، افزود: احداث 3 هزار و 500 ریل راه آهن و هزار و 350 کیلومتر آزاد راه در حال عملیات اجرایی در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز