خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ایجاد اشتغال در روستاها موجب ثبات اسکان روستایی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۰۹۸

مدیرکل صندوق کار فرین استان آذربایجان غربی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت دولت تدبیر و امید بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در آذربایجان‌غربی پرداخت کرده است.

«جعفر قلی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سلماس اظهار کرد: خوشبختانه با اهمیت دادن دولت به روستاها و روستانشینان، اعتبارات و تسهیلات خوبی برای روستائیان در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال پرداخت شده است و طرح روستای بدون بیکار یا «یک روستا یک محصول» از جمله طرح‌های خوبی است که در سطح کشور در حال اجراست.

وی افزود: مجموعه صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور، ۵ روستا را به‌عنوان روستای پایلوت در طرح روستای بدون بیکار یا «یک روستا یک محصول» انتخاب کرده که روستای مافی کندی شهرستان سلماس نیز در زمره این روستاهای پایلوت گزینش شده است.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی تصریح کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم با ارائه تسهیلات کارفرمایی، کارآفرینی و خوداشتغالی در روستای مافی کندی، عمده روستائیان این روستا در صنعت تولید پولی‌استر و مجسمه‌های پلی‌استر مشغول به کار شوند و سایر روستانشینان نیز به تناسب توان و تخصص خود به حرفه‌ای مشغول شده و نان‌آور خانه خود باشند.

قلی‌پور یادآور شد: ایجاد اشتغال در روستاها موجب ثبات اسکان روستایی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و نیز رونق تولید روستایی در سطح استان خواهد شد و در تلاشیم تا در روستاهای سطح استان زمینه ایجاد هر چه بیشتر اشتغال را با ارائه تسهیلات گوناگون فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز