خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه:

محل پایش متکدیان و گرمخانه شهرداری ارومیه راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۴۷۶

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه اعلام کرد: محل پایش متکدیان و گرمخانه شهرداری ارومیه در ١٠ کیلومتری جاده سلماس فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: محل پایش متکدیان و گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف جمع آوری، ساماندهی متکدیان، حفظ منظر شهری، ساماندهی کارتن خواب ها، اسکان در راه ماندگان و افراد بی بضاعت توسط شهرداری ارومیه در ساختمانی دو طبقه با زیربنای در حدود  ٤٠٠ متر مربع در دو طبقه مجزا  در ١٠ کیلومتری جاده سلماس ابتدای روستای قزل عاشق جنب شرکت اکسیژن گاز ارومیه راه اندازی شد.

وی  افزود: این گرمخانه مجهز به امکاناتی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه مجزا، ٨ اتاق مجهز، اتاق کنترل و نگهبانی، انباری، پذیرایی، محوطه فضای باز و سیستم های گرمایشی و سرمایشی است.

سلامتی تاکید کرد: تدارکات کلی جهت شروع بکار خود محل مورد نظر از قبیل هزینه‌های تجهیز، راه‌اندازی و پذیرایی از طریق شهرداری پیش‌بینی شده  و هم اکنون محل مورد نظر به طور کامل تجهیز و آماده فعالیت بطور گسترده است.

 معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با بیان این که راه اندازی گرمخانه جزء ضرورت‌های کلانشهرهای کشور است، افزود: شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست همکاری و استقبال از طرح مذکور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز