خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر دوگنبدان به ایلنا خبرداد:

استعفای شهردار دوگنبدان/ تصمیم نهایی با اعضای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۹۹۷

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از استعفای شهردار این شهر خبرداد.

این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، دلیل استعفای"اردلان زینل زاده " شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را شخصی عنوان و اظهارداشت: البته به نظرمن، مشکلات شهردار برای استعفاء شخصی نیست.

این عضو شورای اسلامی دوگنبدان خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری دوگنبدان اکنون هم به پرسنل رسمی و غیررسمی بدهکار بوده و هم به پیمانکاران پروژه های عمرانی.

وی گفت: شهرداری دوگنبدان سه ماه است که حقوق 500 نیروی شاغل خود را پرداخت نکرده و از سویی 12 میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهکار است.

این عضو شورای اسلامی دوگنبدان با تقدیر از فعالیت های "زینل زاده" شهردار این شهر، تصریح کرد: گمان نمی کنم استعفای شهردار مورد موافقت اعضای شورای این شهر قرار گیرد.

وی افزود: شهردار دوگنبدان مشکلی برای مدیریت شهری ندارد و از نیروهای پرکار بوده اما متاسفانه از حوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم به شهرداری تخصیص داده نشده است.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت: نمی دانم چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ، اعتبارات موردنیاز شهرداری دوگنبدان را تخصیص نداده اما ممکن است آنها نیز خودشان دچار مشکلاتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکزی باشند که ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی گفت: استعفای شهردار دوگنبدان به شورای شهر اعلام وصول شده اما گمان نمی کنم مورد موافقت قرار بگیرد و از مسئولان می خواهیم اعتبارات مورد نیاز این شهرداری را تخصیص دهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از شهرهای نفت خیز کشور و تولید کننده و صادرکننده یک چهارم نفت و گاز کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز