خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در مشهد تاکید کرد:

عزم جدی دولت یازدهم بر رفع مشکلات جوانان/ میدان دادن به جوانان یکی از الزامات کشور

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۹۳۰

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد، گفت: دولت مصمم است مشکلات جوانان را با مشارکت نهادها و تشکل هایی که جوانان هدایت آنها را در اختیار دارند، برطرف کند.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در دیدار با جوانان، نخبگان و سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی در مشهد مقدس، با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید بر آن است که بسترها را برای مشارکت جوانان در امور کشور فراهم سازد، اظهار کرد: دولت یازدهم مصمم است که مشکلات جوانان را با مشارکت نهادها و تشکل هایی که جوانان هدایت آنها را در اختیار دارند، برطرف کند.

سلطانی فر با اشاره به رویداد مشهد 2017 تصریح کرد: این فرصتی مغتنم برای نشان دادن ظرفیت های ورزش کشور و استان خراسان رضوی به دنیا است که امیدواریم از این فرصت ورزشکاران ما نهایت استفاده را ببرند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: مردم در خرداد 92 با رای به دولت تدبیر و امید خواستار تغییر در رویکرد و برنامه ها بودند و در اردیبهشت 96 با تایید دوباره دولت بر این امر صحه خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه سه تا پنج سال آینده مدیران فعلی جای خود را به مدیران جدید خواهند داد، اظهار کرد: میدان دادن به جوانان یکی از الزامات کشور است که دولت یازدهم به آن پی برده است و ایمان دارد که اگر به این جوانان میدان داده شود، معجزه خواهند کرد.

سلطانی فر با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی ذهنیت دنیا به این صورت بود که حکومت های اسلامی ارزشی برای افکار و جایگاه مردم قائل نیستند، خاطر نشان کرد: امام (ره) با تدبیر خود و اعتقاد به مردم سالاری، نظامی را پایه گذاری کردند که حقوق و آزادی های مردم را به رسمیت شناخته است.

وی تصریح کرد: بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته آزادی رسانه ها و احزاب بوده است که در این دولت نیز این مسیر با قوت ادامه یافته است.

سلطانی فر پیرامون مذاکرات 1+5 بیان کرد: این مذاکرات قدرت منطق جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب شد سایه جنگ از سر کشور برداشته شود اما متاسفانه برخی از سایت ها که معلوم نیست از کجا حمایت مالی می شوند، برجام را یک شکست می خوانند.

وزیر ورزش و جوانان با روشن توصیف کردن آینده کشور بیان کرد: این دولت با دست خالی و نفت با قیمت یک چهارم نسبت به زمان دولت گذشته، کارهای بزرگی انجام داده است و توانسته نرخ تورم را تک رقمی نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران در 2 دهه آینده ظرفیت دارد که 9 میلیون اشتغال ایجاد کند، بیان کرد: این ظرفیت تنها برای چهار یا پنج کشور وجود دارد که ما بدون شک به این توانایی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز