خبرگزاری کار ایران

با هدف بهبود شاخص‌های مقاومت اقتصادی؛

نشست "زنان و اقتصاد مقاومتی" در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۱۰

نشست زنان و اقتصاد مقاومتی در شرکت گاز استان زنجان با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت اقتصادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، مرادخانی استاد دانشگاه و سخنران این مراسم در مراسم نشست زنان و اقتصاد مقاومتی ضمن معرفی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به رویکرد جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد، درون‌زا، پیشرو و برون‌گرا نیز اشاره کرد.

مرادخانی ادامه داد: پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده‌سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی نظام ملی نوآوری به منظور ارتقاء جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی، از اقداماتی است که در این راستا نقش مهمی دارد.

این استاد دانشگاه در ادامه عنوان کرد: محور قراردادن رشد بهره‌وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار، تقویتِ رقابت‌پذیری اقتصاد، ایجاد بستر رقابت بین مناطق و استان‌ها و به کارگیری ظرفیت از عوامل مهم در اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان عنوان کرد:افزایش ارزش افزوده از طریق تکمیل زنجیره ارزش صنعت نفت و گاز، توسعه تولید کالاهای دارای بازدهی بهینه و بالا بردن صادرات برق، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی نیزمی تواند در تحقق این مهم تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز