خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه خیریه ولی‌نعمتان انجام شد؛

اعزام افراد بازمانده از زیارت امام‌رضا(ع) به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۷۶۶

کاروان کودکان بازمانده از تحصیل با شعار «کاش منم امام‌رضایی بشم» عازم زیارت امام مهربانی‌ها شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین کاروان دختران محروم از تحصیل شهر تهران با همت موسسه خیریه ولی‌نعمتان در قالب طرح زائریار و کمک خیرین عازم زیارت امام مهربانی‌ها علی‌ ابن موسی‌الرضا(ع) شدند.           

ستاداجرایی طرح زائریار در موسسه خیریه ولی‌نعمتان  با شناسایی ایتام و‌ محرومان استان‌تهران، افرادی را که تاکنون به زیارت امام‌رضا(ع) نرفته‌اند در قالب کاروان‌های زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌‌کند.

موسسه خیریه ولی‌نعمتان موسسه‌ای مردم‌نهاد است که‌ با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران در زمینه توانمندسازی نیازمندان، کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و تهیه و پخش بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند استان‌های تهران، ایلام، آذربایجان و مشهد فعالیت دارد.

این موسسه در قالب طرح زائریار اقدام به اعزام نیازمندان، کودکان‌کار، ایتام، عروس و دامادهایی که به‌دلیل مشکلات مالی تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند کرده است.

تا کنون ۵۰۰ نفر در قالب ۴ کاروان به سفر مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز