خبرگزاری کار ایران

بدلیل زلزله‌های پیاپی؛

مردم بوشهر دیشب را در حیاط منزل خود به صبح رساندند

بدلیل زلزله‌های پی در پی در استان بوشهر که از عصر دیروز آغاز شد، مردم این استان شب گذشته را در حیاط منزل خود به صبح رساندند.

به گزارش ایلنا، این زلزله‌ها که تا ساعت 6 و 13 دقیقه صبح امروز ادامه داشتند، هرچند خسارتی نداشتند اما باعث شدند که برخی از مردم بخش‌های سعدآباد، آب پخش و شبانکاره در شهرستان دشتستان و بندر ریگ و اطراف آن در شهرستان گناوه دیشب را در حیاط خانه‌هایشان صبح کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: در این مدت 23 مورد زلزله در این مناطق ثبت شد که بزرگ‌ترین آنها به بزرگی چهار و 2 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) هشت دقیقه بامداد امروز آب پخش را در شهرستان دشتستان تکان داد.

قاسم قائدی با اشاره به این که بیشترین زلزله‌ها در روستاهای بخش شبانکاره از جمله لایپه، خیارزار و خلیفه حس شد، افزود: با توجه به این که این زلزله‌ها بزرگی زیادی نداشتند و در عمق زمین رخ دادند خسارتی به دنبال نداشته است.

وی با اشاره به آماده باش بودن دستگاه‌های امداد رسان، ادامه داد: پس از وقوع نخستین زلزله شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان‌های دشتستان و گناوه تشکیل شد و ساعت 12 دیشب نیز جلسه مدیریت بحران استان با حضور اعضا تشکیل شد و همه دستگاه‌های امدادی در آماده باش کامل هستند.

کد خبر : ۴۳۹۱۹۲