خبرگزاری کار ایران

باحضور معاون عمرانی استاندار قزوین؛

شهرک ترافیک در اقبالیه قزوین افتتاح شد

باحضور معاون عمرانی استاندار قزوین شهرک ترافیک در اقبالیه این استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، علی‌ فرخ‌زاد در مراسم افتتاحیه شهرک ترافیک شهر اقبالیه که با حضور مسئولان استانی، شهری و مردم شهر اقبالیه در بوستان ولایت شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی شهرک ترافیک در این شهر موجب نهادینه شدن قوانین راهنمایی و رانندگی در بین کودکان و شهروندان می‌شود.

وی عنوان کرد: افتتاح و راه‌اندازی شهرک ترافیک کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای را به همراه داشته و امنیت نسل‌های فردا را فراهم می‌کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین افزود: با ایجاد این شهرک و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان، در آینده شاهد تحولات خوبی در این زمینه هستیم چرا که فرهنگ ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی در آینده جزو تفکیک‌ناپذیر آموزش شهروندی به نسل فردا می‌شود .

فرخ‌زاد تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه یکی از فعال‌ترین نهادها در شهرهای استان قزوین بوده که پروژه شهرک ترافیک نمونه‌ای از فعالیت‌ها و تعامل شهرداری و شورا اسلامی است که این تعامل وفعالیت در برخی از شوراهای شهر وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید اگر شهروندان به درستی آموزش‌های ترافیکی را فرا بگیرند بخش زیادی از مشکلات حوزه ترافیک و تصادفات کاهش می یابد.

کد خبر : ۴۳۸۱۲۱