خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

مسئولان در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۷۲۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اهتمام ویژه مسئولان برای گشودن گره‌های موجود در مسیر خدمت رسانی شایسته به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،نادر صفرزاده معاون استاندار و رئیس شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گفت: خدمت به ایثارگران افتخار است و همه مدیران و مسئولان بویژه مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان باید برای گشودن گره‌های موجود در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به ایثارگران اهتمام ویژه داشته باشند.

صفرزاده در سومین جلسه این شورا که با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل اداری و مالی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین مشاوران امور ایثارگران دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد، افزود: خدمت رسانی و تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران جزو ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که لازم است در جهت پاسداشت این فرهنگ و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه بویژه در میان نسل جوان، برنامه ریزی و اقدامات مختلف فرهنگی، تبلیغی و اجرایی بیشتری صورت گیرد.

وی از اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در استان نیز خواست تببین، ترسیم و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بصورت جدی در دستور کار قرار دهند.

معاون استاندار در ادامه بر ضرورت فعال تر شدن شوراهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ها تاکید و خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات و رفع مسائل و مشکلات مربوط به جامعه ایثارگری از جمله مواردی است که انتظار می رود مسئولان و شوراهای ذیربط در شهرستان ها آن را بصورت جدی و مستمر پیگیری کنند.

صفرزاده تصریح کرد: امیدواریم فضایی در جامعه و در فرهنگ عمومی جامعه ایجاد شود که در این فضا، همه برای خدمت رسانی و تجلیل و تکریم ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از یکدیگر سبقت بگیریم.

علی پیام مشاور استاندار در امور ایثارگران هم در این جلسه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی امور ایثارگران استان در سالجاری ارائه کرد و خواستار پیگیری جدی دستگاهها و سازمان های استانی در جهت اجرای مصوبات جلسات این شورا شد.

وی همچنین از دستگاههای استانی، شهرداری ها و فرمانداری ها خواست گزارش عملکرد و اقدامات خود در امور ایثارگران را هر شش ماه یکبار به دفتر امور ایثارگران استانداری جهت ارزیابی، رتبه بندی و همچنین ارائه گزارش به مقام عالی استان و وزارت کشور ارسال کنند.

اجرای برنامه های سالانه تفریحی و فرهنگی برای ایثارگران شاغل در دستگاههای استانی، فرمانداری ها و شهرداری ها از دیگر موارد مورد تاکید مشاور امور ایثارگران استاندار در این جلسه بود.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مشاوران امور ایثارگران فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی نیز ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود در مسیر خدمت رسانی به جامعه ایثارگری، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته در حوزه امور ایثارگران را نیز ارائه کردند.

شایان ذکر است مشاوران امور ایثارگران فرمانداری های استان بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز