خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

موافقت شورای شهر با لایحه کمک 841 میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۰۷

عضو شورای اسلامی شهر رشت از موافقت اعضای شورای اسلامی به لایحه کمک 841 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر رشت با بیان اینکه تیم‌های فوتبال مظلوم واقع شده‌اند، اظهار کرد: به جز چند تیم مطرح، بقیه تیم‌های فوتبال مظلوم واقع شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه سپیدرود تیمی است که اگر از اکنون مورد حمایت قرار نگیرد باید آن تیم را باطل شده بدانیم، ادامه داد: اگر امروز کاری برای سپیدرود نشود فردا نوشداروی پس از مرگ سهراب می‌شود و اهمیتی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود در حال دست و پا زدن هستند، افزود: پیش از این، موضوع خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت را در شورای شهر مطرح کردیم اما آن زمان به ما اعلام کردند که شهرداری نمی‌تواند تیم‌داری کند.

این مسئول گفت: هرگاه موضوع حمایت از سپیدرود و داماش مطرح می‌شود موضوع را به انتخابات ربط می‌دهند که این اصلا واقعیت ندارد و در تصمیمات شورا افراد بیرونی دخالت دارند و مشارکت می‌کنند.

حاجی‌پور با تصریح بر اینکه در شرایط فعلی نگاه سپیدرود به دست‌های پرتوان اعضای شورا دوخته شده است، خاطرنشان کرد: هیچ کدام از اعضای شورا مخالف سپیدرود نیستند و اگر امروز به سپیدرود کمک‌ نشود سپیدرود نفس‌های آخرش را خواهد کشید.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با حمایت از خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: تیم‌های فوتبال رشت در حال پسروی هستند و نیاز به حمایت ویژه دارند.

مظفر نیکومنش بیان کرد: اعتقاد ما بر این است باید با خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت از این تیم‌ مردمی حمایت شود و بسیاری از شهرداری‌های کشور تیم‌های فوتبال قوی دارند و از آنها حمایت می‌کنند.

لایحه کمک 841 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت مورد موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز