خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حضور آگاهانه دانشجویان در تمامی عرصه ها نیاز جامعه است

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: حضور آگاهانه و فعال در همه صحنه ها و تاثیرگذاری از مهم ترین وظایف و نقش دانشجویان در جامعه است.

احمدعلی اسدپور درگفت وگو با خبرنگار ایلنا در میاندوآب، با اشاره به اینکه حکومت باید هم مقبولیت و هم مشروعیت داشته باشد، اظهار کرد: در طول تاریخ بودند حکومت هایی که مشروعیت و یا مقبولیت را نداشتند ولی حکومت هایی پا برجا می مانند که هم مقبول باشند و هم مشروع و این دو یعنی مشروعیت و مقبولیت لازمه هر حکومتی است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه در حکومت اسلامی رای مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: چگونگی قبول حکومت از سوی حضرت علی(ع) نیز  گواه روشنی بر این موضوع است.

وی در ادامه با اشاره به روز دانشجو و اهمیت نقش دانشگاه با تاکید بر اینکه دانشجویان باید حضور فعال در همه صحنه ها داشته باشند، گفت: حضور آگاهانه و فعال در همه صحنه ها و تاثیرگذاری از مهمترین وظایف و نقش دانشجویان در جامعه است.

اسدپور درمورد انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز گفت: دانشجویان و مردم باید حضور آگاهانه داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که بتواند مشکلات را حل کند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب به موضوع برجام نیز اشاره کرد و افزود: برجام تصمیم نظام بود و عده ای در این مورد بی انصافی می کنند چون سبب رونق صنعت، رقابتی شدن اقتصاد کشور، افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی شده است.

وی اظهار کرد: اثبات حقانیت ایران در نزد افکار عمومی دنیا و ایجاد فصل نوین در روابط با دنیا از دیگر نتایج برجام بود.

کد خبر : ۴۳۶۲۶۷