خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی خبر داد:

دفتر نمایندگی خانه‌کارگر در شهرستان مُهر افتتاح می‌شود

معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر در نشستی مسئولان شهرستان مُهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مُهر، حسن صادقی در سفر به شهرستان‌های لامرد و مهر در نشستی با مسئولان شهرستان مُهر در فرمانداری آن شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

علیزاده بخشدار مرکزی شهرستان مُهر در آغاز این نشست با ارائه ظرفیت‌های این شهرستان افزود: ظرفیت‌های صنعتی مُهر، نزدیکی به دریا و قطب صنعتی پارس‌جنوبی ایجاب می‌کند که کارگران این شهرستان هم بتوانند از خدمات خانه کارگر استفاده کنند.

در ادامه صادقی معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر با تشریح سیاست‌های خانه کارگر اظهار کرد: رویکرد ما در تشکیلات خانه کارگر این‌گونه بوده‌ که هر رییس‌جمهوری که یار جامعه کارگری بوده او را یاری کرده‌ایم و هر کسی چه اصلاح‌طلب و اصولگرا در برابر منافع کارگری ایستاده‌اند لذا مخالفت خود را با آنان اعلام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما از دولت روحانی حمایت کردیم اما امروز در بحث ادغام طرح درمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت و همچنین لایحه اصلاح قانون کار که به‌طور یک‌جانبه مطرح شد‌ه نیز مخالفت خود را اعلام کرده‌ایم.

صادقی با بیان اینکه تشکیلات خانه‌کارگر یک تشکیلات صنفی برای صیانت از حقوق نیروی کار و ارائه خدمات نسبی به آنان است، بیان داشت: ایجاد شعبه خانه‌کارگر در شهرستان مُهر با توجه به محدودیت‌های سازمانی در چارچوب تشکیلاتی ما نمی‌گنجد.

معاون امور استان‌ها و شهرستان‌های خانه‌کارگر اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری صورت گرفت لذا ساختمان اداری و تجهیزات را فراهم کنید و پس از اینکه مجوز سیاسی از سوی استانداری و فرمانداری شهرستان برای ایجاد دفتر نمایندگی در این شهرستان صادر شد ما آمادگی داریم دفتر نمایندگی خانه‌کارگر در شهرستان مُهر را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم.

کد خبر : ۴۳۵۸۲۵