خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقه اینستاگرامی شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۹۶۳

مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب24 برای مدیران سایت‌ها در زمینه رتبه کلمات کلیدی در گوگل شروع شد.

به گزارش ایلنا، مسابقه اینستاگرامی شب یلدا وب 24 برای مدیران سایت‌ها در زمینه رتبه کلمات کلیدی در گوگل آغاز شد، برای شرکت در مسابقه و توضیحات بیشتر به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام وب 24 مراجعه کنید.

هدف از این مسابقه آشنایی بیشتر مدیران سایت ها با سئو و بهینه سازی سایت و استفاده از ابزارهای مناسب در زمینه سئو کردن سایت خود مانند جت سئو است.

جایزه برنده مسابقه اینستاگرام شب یلدا وب24، طراحی اپلیکیشن اندروید به ارزش 5 میلیون تومان یا یک جلسه مشاوره سئو به ارزش 2 میلیون تومان. هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر مدیران سایت ها با مبحث سیو و بهینه سازی سایت و استفاده از ابزارهای مناسب در زمینه تحلیل سایت و دنبال کردن رتبه های کلمات کلیدی آنها در گوگل است.

لازم به ذکر است که با شرکت در این مسابقه علاوه بر اینکه کسب و کار خود را به مخاطبین قابل توجهی که در شبکه های اجتماعی وب24 را دنبال می کنند معرفی می کنید شانس برنده شدن جایزه را نیز خواهید داشت و با ابزارهای مناسب نیز آشنا می شوید، بنابراین اگر مدیر سایت هستید و وب‌سایت اینترنتی دارید پیشنهاد می‌کنیم که زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر در این مسابقه شرکت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز