خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی بم خبر داد:

دستگیری عاملان تبلیغ موادمخدر در فضای مجازی در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی بم از دستگیری عاملان بارگذاری صفحه‌ای در فضای مجازی با محتوای تبلیغ مواد مخدر و اقلام ممنوعه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، غلامرضا بهروزه اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی در پی پایش هدفمند محتوای فضای مجازی صفحه‌ای فعال در شبکه اینستاگرام که اقدام به تبلیغ اقلام ممنوعه از قبیل برخی انواع مواد مخدر می‌کرد را شناسایی کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی بم افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته در فضای سایبری هویت دایرکنندگان این صفحه برای پلیس مشخص شد و در این رابطه دو پسر جوان ساکن یکی از نقاط روستایی حومه شهر بم شناسایی شدند.
 
بهروزه بیان داشت: این دو متهم ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و در تحقیقات به‌عمل آمده به ساخت و بارگذاری صفحه‌ای با محتوای تبلیغ اقلام ممنوعه در فضای مجازی اعتراف کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: پلیس با ارتقای دانش سایبری و پایش مستمر فضای مجازی تمام تلاش خود را برای ناکامی هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی به‌کار می‌گیرد و در این زمینه حساسیت و گزارش مسئولانه شهروندان نسبت به این موارد راه‌گشا است.

کد خبر : ۴۳۳۴۱۲