خبرگزاری کار ایران

تقدیر از ۱۵ کارمند بسیجی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان

با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از ۱۵ نفر از کارکنان بسیجی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسمی به مناسبت هفته بسج با حضور علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، معاونین و روسا و کارکنان واحدهای ستادی و عملیاتی برگزار شد.

سرگرد حبیبی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان ضمن تقدیر از فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سوخت رسانی بویژه ایام و شرایط سخت اهتمام کارکنان نفت را بسیجی وار عنوان کرد و افزود: کارکنان نفت در برهه های مختلف زمانی حرکت جهادی یا بسیجی و انقلابی خود را ثابت کرده اند.

وی با برشمردن نقش حساس معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در پایه گذاری تفکر بسیجی گفت: امام درک کرد که باید برخاسته از ملت باشد و لذا با دستهای خالی ولی با جزم و دوراندیشی به تشکیل بسیج مردمی و سازماندهی آن مبادرت ورزیده و در نهایت پیروز شد.

وی همچنین افزود: تجربه ثابت کرده است که هر کجا ملت ایران با تفکر و همت بسیجی وارد کار زار شده  اند بی شک پیروزی از آن آنها بوده است. 

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، ضمن بیان رشادتها و اشاره به حرکات بسیجی در اوایل انقلاب و سهم تاثیرگزار آن در پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز نیز کار بسیج به پایان نرسیده  است و شاهد تلاش بسیج و بسیجی در تمامی عرصه های کشور هستیم. 

عباسی با اشاره به اینکه لازم است بسیجیان پرتلاش ترو تاثیرگذارتر از قبل حضور موثر و چشمگیر خود را به منصه ظهور برسانند گفت: بسیج بر قدرت مردمی تکیه دارد ، فلذا حضور هدفمندتر و آگاهانه تر آن در آحاد جامعه می تواند بسیاری ازناممکن ها را ممکن سازد. 

این مراسم که به همت واحد پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد از ۱۵ نفر از بسیجیان منطقه نیز تقدیر بعمل آمد. 

کد خبر : ۴۳۳۱۵۹