خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب همبستگی استان آذربایجان غربی:

کارشکنی برخی جریان‌های سیاسی مانع از تحقق اهداف دولت شده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۲۸

دبیر حزب همبستگی استان آذربایجان غربی گفت: علی‌رغم حمایت احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دولت ، دولت تدبیر وامید به دلیل کارشکنی‌ها و مخالفت‌های برخی جریان‌های سیاسی، نتوانست آن‌طور که باید به اهداف اجتماعی خود نائل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه،سعید رضازاده با حضور در دفتر ایلنا در آذربایجان غربی در پاسخ به سوالی درباره حضور موثر و فعال این حزب در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان اذربایجان غربی گفت: بدون شک این حزب شناسنامه دار یکی از بانیان این شورا و از احزاب دوم خردادی در صحنه سیاسی کشور محسوب می شود و در سایه مدیریت این شورا و احزاب همسو بهار سیاسی را در کشور مشاهده کرد.

وی گفت: علی رغم حمایت احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دولت ، دولت تدبیر وامید به دلیل کارشکنی‌ها و مخالفت‌های برخی جریان‌های سیاسی،  نتوانست آن‌طور که باید به اهداف اجتماعی خود نائل شود.

رضازاده درباره عملکرد دولت تصریح کرد:  در بحث سیاست داخلی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ایران باعث مقداری نارضایتی در بخش واحد های تولیدی و دیگر زمینه ها علیه دولت شده است ولی در زمینه سیاست خارجی دولت روحانی را موفق ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی می‌دانم.

رضازاده با بیان اینکه در بدنه اصلی دولت و استانداری ها باید از نیروهای همسو با دولت واصلاح طلبان استفاده بیشتری شود،گفت: در بحث‌های اجرایی مربوط به مصوبات دولت و مجلس باید از افرادی بر اساس لیاقت و چیره دستی و کسانی که می توانند موجبات رضایت مندی مردم در سطح جامعه را بوجود آورند، استفاده شود.

وی ادامه داد: در سطح کلان مدیریتی متاسفانه در بعضی از دستگاه های حساس ومدیریتی مدیران همسو با دولت در این بدنه کمتر دیده می شود.این افرادی که امروز خود را وامدار دولت تدبیر وامید می دانند باید فعالیت های دولت را به گوش مردم برسانند،متاسفانه کم کاری این دوستان وسیاه نمائی جریان مقابل باعث شده بسیاری از واقعیت های دولت از چشم مردم عزیز کشورمان بدور بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز