خبرگزاری کار ایران

معاون میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در چهارمحال و بختیاری

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در بهمن‌ ماه سال جاری در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور از برگزاری نشست و هم‌اندیشی اعضا و کارشناسان کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در سالن جلسات شهید رفیعی این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: این کنگره در روزهای دوم و سوم بهمن‌ ماه امسال در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
 
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، آثار میراث تاریخی و فرهنگی، سوغات و صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم مردم این استان دارد.
 
وی با اشاره به اینکه حدود دو ماه دیگر به برگزاری این کنگره باقی مانده است، گفت: جلسات هر هفته روزهای پنج‌شنبه با حضور اعضا در سالن جلسات این اداره کل برگزار می‌شود.
 
هادی‌پور مصوبات این جلسه را شامل ارسال مقالات آماده‌سازی فرمت مناسب برای دریافت مقالات و چاپ در مجله اثر، دعوت از اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه آموزشی، برگزاری برنامه‌های جانبی از قبیل مسابقه عکاسی، دانست و گفت: راه‌اندازی سایت و بارگذاری اطلاعات مربوط به کنگره و برگزاری کنگره یک روزه تاریخ معماری و شهرسازی ایران در تاریخ  دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.
 
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: این کنگره با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مانند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، دانشگاه هنر اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی استان، استانداری چهارمحال و بختیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۲۰۵۳