خبرگزاری کار ایران

درهمایش پیشگیری از کودک آزاری مطرح شد؛

نباید فرزندان را با یکدیگر مقایسه کرد/ شناسایی بیش از یکصد کودک کار در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۵۴۸

با حضور مدیر بهزیستی شهرستان رشت همایش پیشگیری از کودک آزاری در گیلان از سوی اداره بهزیستی و با هدف تلاش برای منع خشونت با کودکان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ام البنین انساندوست افزود: والدین گاهی به دلایل مختلف از جمله بی‌اطلاعی، احساس امنیت را از کودک می گیرند که بایستی هوشیار باشند.

مدیر بهزیستی شهرستان رشت در این همایش گفت: زمانی که کودکی متولد می‌شود، ناتوان است و نیاز به احساس امنیت دارد که پدر و مادر بایستی این احساس امنیت را برای او ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: والدین در برخی موارد به دلیل بی‌توجهی، فرزندان را با هم مقایسه می‌کنند که در شخصیت کودکان تاثیرگذار است.

مدیر بهزیستی شهرستان رشت بیان کرد: کودکانی که دچار کودک‌آزاری می‌شوند ممکن‌ است شخصیت‌های ضد اجتماعی شوند و به جامعه آسیب برسانند.

انساندوست طرح حمایتی کودک و خانواده را یکی از اقدامات بهزیستی نام برد و یادآور شد: با همکاری سازمان‌های مردم نهاد بیش از یکصد کودک در رشت شناسایی که برای جلوگیری از کار این کودکان تلاش می شود. 

وی با اشاره به اقدامات بهزیستی برای پیشگیری از کودک آزاری اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری با 123 اورژانس اجتماعی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز