خبرگزاری کار ایران

واکنش جعفرزاده به لغو سخنرانی مطهری:

هرکس خلاف‌قانون عمل کرده با او برخورد شود/ قوه قضائیه پیگیری نکند، مجلس ورود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۷۰۴

نماینده مردم رشت در یادداشتی در واکنش به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد نوشت: هر کس در این زمینه خلاف قانون عمل کرده باشد باید با وی برخورد شود.

به گزارش‌ایلنا از رشت، غلامعلی‌جعفرزاده ایمن‌آبادی در یادداشتی‌ نوشت: وفق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور و مصاحبه سخنگوی این وزارتخانه، دادستانی مشهد طی مکاتبه‌ای بدون اشاره به محتوی برنامه و سخنران آن اجرای هرگونه جلسه ای را در تالار رازی مشهد ممنوع اعلام کرده است. حتی در خصوص محل جدید نیز دستور به پلمب داده شده، حسب اعلام این مقام وزارت کشور این دستور فاقد مبانی حقوقی و قانونی است.

وی در ادامه آورده است: علی‌ایحال با توجه به انتشار اخبار مربوط به لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد و پیگری‌های وزارت کشور بدیهی است مقامات محترم قضایی اعم از رئیس محترم دستگاه قضایی و دادستان کل کشور و دادستان دادسرای انتظامی قضات از این امر مطلع شده‌اند، بنابر این انتظار این است که اگر دادستانی مشهد دستوری خلاف موازین قانونی صادر کرده باشد، مقامات ذیصلاح قوه قضاییه به این امر ورود کرده و موافق قانون نظارت بر رفتار قضات موضوع را بررسی و مورد رسیدگی قرار دهند تا چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد موافق قانون رفتار شود. 

جعفرزاده تصریح کرده است: از طرفی وزارت کشور نیز به جهت حمایت از حقوق قانونی و سیاسی اشخاص و مردم تا حصول نتیجه اقدامات قانونی لازم را تداوم ببخشد در غیر این صورت مجلس از کلیه ابزارهای قانونی و نظارتی خویش در موضوع اخیر استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز