خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان:

۱۵۰۰ گیلانی امسال بازنشسته می‌شوند

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به بازنشسته می‌شوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.

محسن طاهری دریاسری در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه  ۶۱ هزار بازنشسته گیلانی زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند؛ اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اجرایی در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری همکاری می‌کنند.

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان با بیان اینکه این سازمان به اعضای خود سوبسید سفر پرداخت می‌کند؛ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای بازنشستگان تورهای سیاحتی و زیارتی فراهم شده و تاکنون استقبال خوبی از سوی اعضا صورت گرفته است.

طاهری دریاسری با اشاره به وجود دو خانه امید بازنشستگان کشوری در استان گیلان اظهار کرد: این دو خانه امید در حال حاضر در رشت و رودبار فعالیت کرده و پذیرای بازنشستگان هستند.

وی درخصوص پرداخت وام صروری به اعضای صندوق بازنشستگان کشوری گفت: میزان این تسهیلات ۳ میلیون تومان با سود چهار درصد و بصورت ۳۶ ماهه است و در آذرماه پس از قرعه‌کشی به متقاضیان ثبت نام شده پرداخت می‌شود.

طاهری گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به درجه بازنشستگی نائل می‌شوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.

کد خبر : ۴۳۰۴۱۱