خبرگزاری کار ایران

فردین معصومی مطرح کرد:

دلم به حال مظلومیت کشتی سوخت/ چشم ما به در خشکید اما خبری از مسئولان نشد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۷۲۶

کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران در حاشیه مراسم اهداء مدال رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور که به میزبانی انزلی برگزار شد؛ از عدم توجه مسئولان به این رشته ورزشی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، نخستین دوره مسابقات کشتی قهرمانی‌کشور ، دیروز در منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها و در فینال، تیم کشتی آزاد استان گیلان با سرمربیگری فردین معصومی موفق شد با نتیجه پنج بر صفر، تیم قزوین را شکست داده و قهرمان شود.

نکته قابل تأمل این رقابت‌ها عدم حضور مسئولان کشوری و استانی طی چند روز برگزاری این رویداد در منطقه آزاد انزلی بود.بی‌مهریی که داد فردین معصومی را هم درآورد.

معصومی پس از دیدن مسعود رهنما که در پایان رقابت‌ها برای اهدای کاپ قهرمانی به محل برگزاری مسابقات آمده بود، گفت:چهار روز مسابقات در این سالن برگزار شد و چشم ما به در خشکید ولی شاهد حضور مسئولان در سالن مسابقات نبودیم.

وی افزود: امروز دلم به حال مظلومیت کشتی سوخت، چطور است که برای برگزاری مسابقات فوتبال یا کاراته مسئولان در همان ساعات اولیه در محل برگزاری حاضر می‌شوند ولی در مسابقات کشتی که مدال آورترین رشته المپیکی است خبری از  مسئولان نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران بیان داشت: من از آقای رهنما نه به عنوان متولی ورزش گیلان، بلکه به عنوان یک ورزشکار انتظار داشتم که در این چهار روز حداقل یک ساعت وقت خود را برای کشتی بگذارد نه اینکه  فقط در زمان اهدای مدال وارد سالن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز