خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان :

بخشداران پیگیر اجرای سیاست‌های دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی باشند

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۱۷

معاون استانداری زنجان گفت: بخشداران بعنوان نمایندگان سیاسی دولت و نظام باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی محدوده جغرافیایی خود را رصد کرده و پیگیر اجرای سیاست‌های دولت از سوی آنها باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، سیدبیوک موسوی صبح امروز در سمینار یک روزه بخشداران و معاونین فرمانداران استان، "بخشداران"را نمایندگان سیاسی دولت و نظام در مناطق قلمداد کرد و افزود: بخشداران باید تبیین کننده سیاست‌ها و برنامه های ابلاغی دولت باشند و با تمام توان اقدامات دولت را اعلام و از آن دفاع کنند.

وی تاکید کرد: بخشداران بعنوان بازوان قدرتمند نظام و دولت در خدمتگزاری به مردم در مناطق مختلف کشور به شمار می آیند.

موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های‌اجرایی باید نظارت مقتدرانه وزارت کشور بر برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را احساس کنند، گفت: وقفه های طولانی در روند اجرای پروژه های دستگاه‌های اجرایی برازنده دولت و نظام نیست و بخشداران در حوزه نظارت و پیگیری پروژه ها، باید همت بیشتری از خود نشان دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع "انتخابات" اشاره کرد و خاطرنشان شد: بخشداران در حوزه شهرستان و بخش مربوطه وظایف سنگینی در قبال برگزاری انتخابات بر عهده دارند و باید قوی و توانمند عمل کنند.

وی "دهیاری ها" را سرمایه های بزرگ پیشرفت و توسعه استان دانست و گفت: دهیاری‌ها در مسیر عمران و آبادانی مناطق روستایی تأثیر بسزایی داشته و ظرفیت ویژه ای برای استفاده از نیروهای فعال در این حوزه به شمار می آیند.

موسوی در پایان بر ضرورت "نظم و انظباط اداری" تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ زیبایی ظاهری و ایجاد انضباط در ساختمان بخشداری ها اعمال و به سایر دستگاه‌های اجرایی تسری یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز