خبرگزاری کار ایران

در مهر ماه امسال؛

853 مورد تخلف صنفی در آذربایجان غربی کشف شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مهر ماه امسال 13 هزار و 445 مورد بازرسی از اصناف در این استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، سلیمان علیزاده امروز جمع خبرنگاران گفت: در این بازرسی ها 853 تخلف کشف شده است و پرونده هایی به ارزش 2 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و 232 مورد بازرسی از واحدهای آرد و نان بوده و از این صنف، 111 پرونده تخلف تشکیل داده ایم.

وی اضافه کرد: این پرونده ها نزدیک به 113 میلیون ریال ارزش داشتند.

وی افزود: در این مدت 560 مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز توسط بازرسان سازمان انجام شده که در این رابطه نیز پرونده هایی به ارزش 10 میلیون و 930 هزار ریال تشکیل شده که بیشتر کشفیات شامل سیگار و لوازم آرایشی بهداشتی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بازگشایی مدارس نیز 15 هزار و 367 مورد بازرسی توسط بازرسان از مدارس این استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در این رابطه نیز پرونده هایی به ارزش 6 میلیارد ریال تشکیل شد.

علیزاده گفت: در ماه گذشته ضمن اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس، تیم مشترک با سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی برای بازرسی از انواع کود قاچاق تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، مهرماه از جمله ماه‌هایی است که به علت بازگشایی مدارس و آغاز فصل سرما در آذربایجان غربی، محصولات مختلفی در آن عرضه می‌شود که به همین علت، برخی تخلفات نیز صورت می گیرد.

کد خبر : ۴۲۶۳۳۰