خبرگزاری کار ایران

نماینده اصلاح‌طلب تهران در گفت وگو با ایلنا:

وزاری پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد می‌گیرند/ برخی با پیش‌کشیدن موضوع فتنه می‌خواهند کاروان دولت لنگ بزند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۱۹۱

نماینده اصلاح‌ طلب تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هر سه وزیر پیشنهادی دولت از مجلس دهم شورای اسلامی رای اعتماد کسب می کنند.

" پروانه مافی " در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در ارتباط با وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی به نظر می‌رسد با یک فاصله رای قابل تامل و نزدیک به هم، این وزرای پیشنهادی بتوانند از نمایندگان مجلس رای اعتماد کسب کنند.

وی با بیان اینکه هر سه وزیر پیشنهادی از مجلس‌شورای اسلامی رای اعتماد کسب می‌کنند، اظهار داشت: امیدواریم این وزراء بعد از کسب رای اعتماد و شروع به کار خود بتوانند به خوبی برخی از ماموریت‌های خود را در وزارتخانه های مربوطه حل و فصل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: وزرای آینده کابینه دولت یازدهم بایستی حداقل چند موضوع مهم را در وزارتخانه‌های خود مدیریت کرده و به نتیجه برسانند.

مافی در پاسخ به این سئوال که برخی از نمایندگان با طرح موضوعاتی چون " فتنه " قصد به چالش کشیدن وزرای پیشنهادی بویژه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را دارند، خاطرنشان کرد: در مجلس شورای اسلامی افکار مختلف وجود دارد و تفکراتی که با دولت مخالف هستند سعی دارند با طرح چنین موضوعاتی کاری کنند که کاروان دولت لنگ بزند.

وی گفت: این‌ها در تلاشند تا دولت نتواند ماموریت های خود را به خوبی به سرانجام برساند و البته این یک امر طبیعی است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نشست فراکسیون امید در عصر روز دوشنبه دهم آبانماه جاری با وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید خبرداد.

مافی افزود: قرار است فردا عصر، نمایندگان‌فراکسیون امید در مجلس‌شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی دولت نشستی برگزار کرده تا شاهد انسجام بخشی بیشتر در رای اعتماد به این وزراء باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز