خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان عنوان کرد:

منشور انتخاباتی رهبری یکی از سندهای اساسی در زمینه دفاع از حقوق ملت است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۶۴۵

استاندار زنجان گفت: منشور ۱۸ ماده‌ای صادر شده توسط مقام‌معظم رهبری در خصوص انتخابات، یکی از سندهای اساسی در زمینه دفاع از حقوق ملت و پیگیری حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان در نشست معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق و فعلی استانداری با فرمانداران گفت: منشور 18 ماده ای صادر شده توسط مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، یکی از سندهای اساسی در زمینه دفاع از حقوق ملت و پیگیری حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: در منشور صادر شده توسط مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، نکات نهفته و بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید با دقت به آنها پرداخته و مورد توجه قرار دهیم.

به گفته مقام عالی استان یکی از خطاها و غفلت های محافل سیاسی، احزاب و جناح ها این بود که به صورت شایسته و مناسبی به ابعاد این منشور نپرداختند. طی سالهای اخیر چقدر برای جا انداختن این مسایل پیگیری و گفت و گو کردیم اما منشور صادر شده توسط مقام معظم رهبری مسیر را هموار کرد.

وی ادامه داد: همه تریبون ها و قلم ها باید برای سپاس و تشکر از رهبر معظم انقلاب جهت صدور این دستورالعمل به کار افتند. بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در بند 9 این منشور تاکید شده است؛ تعیین چارچوب‌ها و قواعد لازم برای فعالیت قانونمند و مسؤولانه احزاب و تشکل‌های سیاسی و اشخاص حقیقی در عرصه انتخابات مبتنی بر اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران به نحوی که رقابت‌های انتخاباتی منجر به افزایش مشارکت آگاهانه، اعتماد، ثبات و اقتدار نظام شود.

مدیر عالی استان در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به معاون جدید سیاسی، امنیتی استانداری و فرمانداران تاکید کرد: مدیران سیاسی دولت در استان و شهرستانها باید با تمام نیروهای سیاسی و اجتماعی و تاثیرگذار از همه گروهها ارتباط نزدیک داشته باشند و به همه جریانات درون نظام به صورت برابر و یکسان توجه نموده و همه آنان را از یک زاویه نگریسته و به سمت هیچ گروهی نلغزند. تا شاهد فضای با نشاط در صحنه انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری سال آینده باشیم.

درویش امیری خاطرنشان ساخت: باید تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم صورت گیرد و مدیران تلاش کنند ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مردم برقرار نمایند.

وی گفت: طی مدت باقی مانده تا پایان سال تلاش خواهیم کرد بدنه کارشناسی استانداری و فرمانداری ها را تقویت نموده و در حد مقدور از نیروهای موجود در بدنه وزارت کشور استفاده کنیم.

مقام عالی استان از همه مدیران خواست تا آخرین لحظات حضور در جایگاه خود به وظایف شان عمل نموده و هیچ گونه تزلزلی در پیشبرد امور نشان ندهند.

استاندار زنجان در ادامه تصریح کرد: در سال‌های گذشته اتفاقات بسیار نامناسبی در خصوص سوءاستفاده مالی و اختلاس های متعدد و غیر قابل بخشش صورت گرفته که در تاریخ نام مرتکبین آنها به زشتی برده خواهد شد.

درویش امیری در پایان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند حمیدرضا شهبازی در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی را فردی مقبول در بدنه و مدیران وزارت کشور و همچنین نیروهای سیاسی و اجتماعی استان دانسته و خاطرنشان ساخت: امیدواریم بومی بودن،  تجربیات مفید، اعتبار بالا و مقبولیتی که در خصوص ایشان وجود دارد، شاهد سهل و آسان شدن امور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز