خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت وگو با ایلنا:

بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه میاندوآب توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق صعب العبور روستایی منطقه میاندوآب توزیع شد.

محمد صادقی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در میاندوآب، بابیان این خبر گفت: در زمینه تامین و ذخیره سازی نفت سفید نقاط کوهستانی و روستاهای سخت گذر جنوب استان آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه نزدیک به ۴۰ درصد از کل سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت زمستانی خانوار های شهری و روستایی جنوب استان آذربایجان غربی تامین واطلاع رسانی لازم درخصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش این منطقه انجام شده است.  

صادقی در ادامه افزود: با توجه به کوهستانی بودن وبرودت هوای سرد در منطقه وجلوگیری از اختلال در روند سوخت رسانی به نقاط صعب العبور ، درطی هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۵ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در بین خانوارهای روستای منطقه توزیع شده است و تمهیدات و تدابیر لازم برای توزیع بموقع نفت سفید در زمان قطعی احتمالی شبکه گاز خانگی شهری و روستایی پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید از هم اکنون آماده خدمت رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند .

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ هزار مصرف کننده نفت سفید در سطح منطقه اعلام داشت: سالانه بیش از ۲۴۱ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید در هشت شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی توزیع و مصرف می شود که این میزان اغلب شامل روستاها و مناطقی است که فاقد گاز شهری هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در خصوص  فعالیت تاسیسات سیلندرپرکنی هم اظهار داشت: تعداد ۱۶ باب تاسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه  فعال بوده و وظیفه توزیع روزانه  ۱۱۰ تن گاز مایع برای  مصارف خانوارهای فاقد گاز شهری و خانوارهای روستایی را بر عهده دارند.

کد خبر : ۴۲۳۱۵۲