خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعریف ردیف بودجه یک هزار و 450 میلیارد تومانی طرح ملی ساماندهی حاشیه شهرها و بافت‌های فرسوده کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۴۴۲

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی از تعریف ردیف بودجه هزار و 450 میلیارد تومانی اعتبار به طرح ملی ساماندهی حاشیه شهرها و بهسازی بافت‌های فرسوده کشور خبرداد.

نریمان مصطفایی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا در گچساران گفت: برای بهسازی و ساماندهی حاشیه شهرهای کشور و ردیف‌های متفرقه کلان شهرهای مشهد، شیراز، قم، اعتباری‌بیش از یک‌هزار و 450 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص از سوی خزانه دولت و مجلس می‌تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد.

وی افزود: شهرستان گچساران به عنوان شهرستان پایلوت ویژه و اولین طرح ملی است که بازسازی آن با همکاری بنیاد مسکن و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در سطح ملی اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: اجرای پروژه‌های توانمندسازی حاشیه شهر دوگنبدان با پروژه های مهم احداثی مانند کتابخانه فردوسی محله لبنان و چند مورد دیگر از جمله موارد اجرایی در این شهرستان پایلوت است که برای سال 95 از محل ردیف بهسازی بافت فرسوده و ساماندهی حاشیه و ادامه تکمیل سایر پروژه ها ی شهر دوگنبدان ، اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

مصطفایی افزود: در شش ماهه نخست ردیف خوبی به دست آوردیم اما تخصیص اعتبارات همچنان صفر است که مجلس و دولت و سازمان بودجه ایران جهت تخصیص اعتبارات باید اقدام کند.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به مشکلات شش ماهه طرح‌های پایلوت ما با مساعدت دستگاه‌های مجری در دست اجرا است و نیازمند کمک تخصیص اعتبارات ساماندهی و توانمندسازی حاشیه شهرها و بافت‌های فرسوده از مجلس دولت و وزارت امور اقتصاد و دارایی و خزانه کشوری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز