خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش قطعی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۵۵۲

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم از سوی نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی قطعی است.

عدل هاشمی‌پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: استیضاح آقای فانی وزیر آموزش و پرورش توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی قطعی و اجرایی می شود.

وی بدون اشاره به وضعیت استیضاح و رای آوری یا نیاوردن دوباره وزیر آموزش و پرورش گفت: اظهارنظر پیرامون موضوعی که باید در آینده به بحث وبررسی گذاشته شود کار سخت و دشواری است.

وی افزود: همه همکاران در حال مطالعه وارزیابی در این ارتباط هستیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود وزیر آموزش و پرورش استعفاء داده و از سویی قرار است توسط مجلس استیضاح شود؟ خاطرنشان کرد: هنوز وضعیت استعفای وزرای مطرح شده برای ما معلوم و روشن نیست..

هاشمی پور گفت: هر تغییری که در دولت صورت می‌گیرد باید بنفع ملت باشد و اگر این تغییرات بنفع ملت نباشد سودی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال آیا اطلاعی از تغییرات وزرای دیگر دولت دارید؟ تصریح کرد: در زمینه تغییرات وزرای بعد اطلاعاتی نداریم و باید به آینده موکول شود و منتظر بود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات در دولت باید با هدف رفع ضعف‌های گذشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز