خبرگزاری کار ایران

حسنی خبر داد:

راه اندازی 98 تخت ویژه در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌ غربی گفت: تاکنون 98 تخت ویژه در بیمارستان‌های سطح استان خریداری و راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، ابراهیم حسنی در جلسه تودیع و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان بوکان به خاطرات خود از شهر بوکان پرداخت و گفت: شهر بوکان یادآور خاطرات رشادت‌ها و دلاوری شهیدان و ایثارگرانی است که برای تأمین امنیت و آسایش این منطقه حماسه ها آفریدند.

حسنی اظهار کرد: خوشبختانه با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و ارائه برنامه توسط دولت و همراهی مجلس باعث بها دادن به حوزه سلامت و اتفاق میان اجرای طرح تحول سلامت شد.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 98 تخت ویژه در بیمارستان‌های سطح استان خریداری و راه اندازی شده و در تمام شهرستان‌های سطح استان کلینیک تخصصی در دست احداث است.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان، عملیات توسعه بخش زایمان بیمارستان بوکان آغاز می‌شود.

وی در پایان گفت: به صورت سرزده از بیمارستان بوکان بازدید و با چند نفر بیمار مصاحبه کردم که خوشبختانه اکثر آنها از دریافت خدمات و  برخورد پرسنل راضی بودند، هر چند به دلیل کمبود تخت بستری مشکلاتی در اورژانس مشاهده شد که با به بهره برداری رسیدن طرح توسعه این مشکلات می‌شود.

به گزارش ایلنا، در خاتمه این جلسه از خدمات محمد مقصد حق تقدیر و محمد عباسی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان بوکان معرفی و حکم وی ابلاغ شد.

کد خبر : ۴۱۹۴۰۳