خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

کاهش‌حوادث جاده‌ای جزو مهمترین وظایف نیروی‌انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۹۰۵

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه، تلاش در جهت انضباط ترافیکی و کاهش حوادث جاده ای است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری روز شنبه در آئین بهره برداری از پلیس راه شریف آباد پاکدشت در محور امام رضا (ع) که با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، اظهار کرد: نیروی انتظامی با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش، در کشور فعالیت می‌کند و اگر تمام دستگاه های مسئول، وظیفه خود را در برقراری نظم، امنیت و آسایش مردم انجام دهند، امنیت پایدار در جامعه نهادینه می شود.

اشتری گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفت توسط پلیس راهور، در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 200 نفری تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی هستیم.

وی افزود: امروز دو پروژه مهم ملی و اساسی کشور شامل سامانه سپهتن، سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای و پلیس راه شریف آباد به بهره برداری رسید که با بهره برداری از آن قدرت نظارت و کنترل تردد ناوگان خودرویی افزایش و میزان تخلفات رانندگی به ویژه در مناطقی که قابل پیگیری نیست کاهش می یابد.

وی با اشاره به افتتاح پلیس راه شریف آباد گفت: پاسگاه پلیس راه شریف آباد - گرمسار به دلیل واقع شدن در کریدور زیارتی تهران - مشهد ، یکی از مهمترین پاسگاه های پلیس راه کشور محسوب می شود که به عنوان پروژه پایلوت ساخته و به بهره برداری رسیده است.

فرمانده ناجا افزود: هم اکنون 300 پاسگاه پلیس راه در سراسر کشور وجود دارد که باید تجهیزات آنها نوسازی شود.

اشتری اظهار کرد: 50 پاسگاه پلیس راه جدید در مناطق مختلف کشور احداث می شود.

پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز