خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز در گفتگو با ایلنا خبر داد:

حذف کمیسیون‌های تخصصی پارلمان بخش خصوصی البرز

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۵۸

رئیس اتاق بازرگانی البرز از حذف کمیسیون های تخصصی پارلمان بخش خصوصی این استان در راستای اقتصاد مقاومتی و چابک‌سازی فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود خبر داد.

رحیم بناملایی ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرج، گفت: بخش خصوص نمی‌بایست همچون سازمان‌های دولتی به سمت کادر سازی خارج از قائده و بزرگ شدن بی ضابطه حرکت کند.

وی در تشریح اهداف خود از اتخاذ این تصمیم خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد که مجموعه‌های بخش خصوصی مثل اتاق های بازرگانی،  همانند سازمان های دولتی عمل کنند و بجای حل سریع مشکلات و دغدغه های پیش روی خود، کادر سازی و سازمان سازی صرف را به عنوان برنامه و هدف اصلی خود پیگیری کنند، در دراز مدت کارایی و خروجی مناسبی برای تشکل های بخش خصوصی هم نمی توان متصور شد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه افزود: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، نه تنها مجموعه های بخش خصوصی، بلکه سازمان های دولتی نیز طبق اصل 44 قانون اساسی می بایست به سمت برون سپاری، کوچک سازی و هرچه چابک تر شدن هدف گذاری کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه خاطرنشان کرد: در گذشته کمیسیون هایی مثل: بازرگانی، حمل و نقل، کشاورزی و گردشگری با صرف هزینه و اتلاف وقت، در اتاق البرز تشکیل می شد، اما با توجه به این که در دراز مدت، خروجی مناسبی از تشکیل این کمیسون ها در اتاق البرز مشاهده نشد، در نهایت با مشورت اعضای هیئت رئیسه پارلمان بخش خصوصی استان به این نتیجه رسیدیم که بجای کمیسیون های اتاق البرز، برای استماع و پیگیری مشکلات حوزه‌های مختلف بخش خصوصی استان و همچنین چابک‌تر شدن اقدامات و فعالیت های این مجموعه، "اتاق های فکر مشورتی" جایگزین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز