خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

ارسال 521 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه تا امروز 521اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است،گفت:استان گیلان نخستین استان برگزارکننده جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کل کشور است.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن جعفری ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت برگزاری جشنوار ابوذر در سپاه قدس گیلان برگزار شد با بیان اینکهشهدا به ما آموختند که تا اخرین قطره خون باید بایستیم ونباید تسلیم نیروی زورگوی جامعه غرب باشیم خاطرنشان کرد: شهدا از هیچ چیزی حراس نداشتند و در 8سال جنگی که برما تحمیل شد یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند و تا آخرین قطره خون از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه حافظه تاریخی نشان داده که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و مدام دنبال ضربه زدن به ایران است گفت: از کودتای 28مرداد تا بحث انقلاب اسلامی ایران ،بحث هواپیمایی مسافربری و جنایاتی که درطول 37سال به ایران وارد کردند دلیل بی اعتمادی ما به امریکا است.

وی افزود: توافقات ظاهری درحوزه برجام هم گشایش قابل ملاحظه ای در رفع تحریم ها و تغییر نگاه ما به آمریکا ایجاد نکرده است. 

جعفری با بیان اینکه آمریکا ازتفکر شیعی و ایرانی واحمه دارد گفت :دنیای غرب دنبال گرفتن فرهنگ و تفکر اسلامی جوانان است تا درمقابلش فرهنک غلط غربی را به ما بدهد ودرحال حاظر حوزه جنگ را عوض کرده یعنی از طریق جنگ نرم وارد شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر جهت تعمیق و تفکر رسانه‌ای و اهمیت حوزه رسانه برای نخستین بار در استان گیلان اجرا می‌شود، تصریح کرد: جشنواره ابوذر در 6 بخش بهترین خبر، گزارش،تیتر،گفت‌وگو، ، یادداشت و عکس برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان اقتصاد مقاومتی و امربه معروف نهی ازمنکر، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود:  تا امروز 521اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر روز سه‌شنبه 6 مهر ماه 1395 ساعت 9 صبح در فرهنگسرای خاتم الانبیاء و سالن دکتر رحمدل برگزار می‌شود، افزود: حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و مدیران ارشد استانی مهمانان اختتامیه جشنواره ابوذر هستند.

جعفری داوران جشنواره ابوذر را علی منصوری رضی پیشکسوت حوزه رسانه و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران، موسی داداش زاده استاد ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و محمد رعیت استاد دانشگاه و دبیر علمی چندین جشنواره کشوری معرفی کرد.

کد خبر : ۴۱۳۵۰۰