خبرگزاری کار ایران

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور:

تعدادی از روستاهای چرام در موقعیت گردشگری قرار دارند/ طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار چرام مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۹۹۷

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه تعدادی از روستای شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد از موقعیت خوب گردشگری برخوردار هستند، اظهارداشت: در شهرستان چرام چندین روستا از موقعیت خوب گردشگری برخوردارند که کارهای طراحی و همچنین تهیه طرح های اجرایی را شروع و متناسب با اعتبارداده شده عملیات اجرایی را شروع خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از چرام، محمدرضا شاملو که به درخواست نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به این حوزه انتخابیه سفر کرده است، گفت: در زمینه بهسازی محیط روستاها در مقایسه با روستاهایکهگیلویه و بویراحمد به نسبت از کیفیت پایین تری برخوردار است.

وی افزود: در گفتگوای که با هاشمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان و همچنین فرماندار چرام داشتیم، قرار شده است که فعالیت های اجرایی را  به همت آنها انجام دهیم و  با تخصیص هزینه هایی که برای این فعالیت ها صورت می گیرد کارهای اجرایی را توسعه دهیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور  گفت: در مجموع فعالیت های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسکن روستایی و همچنین اجرای طرح هادی  صورت گرفته است.

وی افزود: کار گسترده ای بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آسفالت معابر انجام داده که در سال جاری نیز ادامه دارد.

در این بازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ابراز رضایت از فعالیت های بنیادمسکن در شهرستان چرام گفت: خوشبختانه طرح هادی تمام روستاهای بیش از 20 خانوار این شهرستان مصوب شده است.

در این بازدید که هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، پوزش فرماندار کهگیلویه، فتاح پور فرماندار چرام و دیگر مسئولان حضور داشتند از روستاهای تل بابونه، تنگ پیرزال، کره شهبازی، دره آخوند سادات، راک و چنگلوا بازدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز