خبرگزاری کار ایران

بدنبال برگزارنشدن جلسه‌هیات رئیسه مطرح شد؛

انتقاد تند فرماندار رشت نسبت به رفتار برخی از اعضای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۸۱

فرماندار رشت با انتقاد از برگزار نشدن جلسه هیأت رئیسه شورا برای پنجمین بار متوالی گفت: رفتارهای برخی از اعضای شورای رشت تأسف‌برانگیز است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورای رشت متشکل از افراد تحصیل‌کرده است، افزود: انتظار چنین رفتارهایی از این اعضا نمی‌رفت و تمایل داشتیم انتخاب هیأت رئیسه شورای رشت مانند دیگر شهرها به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه ما تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل شورا انجام دادیم، بیان داشت: بنده حتی مورد انتقاد شدید برخی از رسانه‌ها قرار گرفتم و حتی عده‌ای بسیار ناعادلانه در این زمینه اظهارنظر کردند.

مهدوی با درخواست نسبت به اینکه رسانه‌ها نقد منصفانه داشته باشند و از نقد تخریبی بپرهیزند، گفت: برای تمام اعضای شورا و رسانه‌ها آرزوی توفیق داریم و از همراهی آنها و حضورشان در جلسات قدردانی می‌کنم.

فرماندار رشت یادآور شد: رفتار برخی از اعضای شورا قابل تحمل نبوده و اصلاً قابل پذیرش نیست که شهر رشت پارلمان نداشته باشد.

وی ادامه داد: اعضای شورا باید به رأی مردم که آنها را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند احترام بگذارند و با این اوصاف پرونده شورای شهر رشت به هیأت حل اختلاف ارسال می‌شود و هر تصمیمی در آنجا گرفته شود قابل اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه پرونده شورا به هیات حل اختلاف ارسال می‌شود، متذکر شد: به اندازه کافی به اعضای شورای شهر رشت فرصت داده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور تقاضای فرصت دوباره کرد و افزود: از فرماندار تقاضا داریم تا اجازه دهند برای آخرین بار جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت برگزار شود.

مجید رجبی اظهار کرد: بعد از ظهر امروز با تمام اعضای شورا جلسه‌ای در ساختمان محل کارم برگزار می‌کنم و هر تصمیمی گرفته شود تابع آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز