خبرگزاری کار ایران

ثبت شرکت در انگلستان برای شرکت‌های ایرانی

دستاوردهای سیاسی اخیر و اقدامات دولت‌مردان برای عادی‌سازی روابط بانکی ایران در سطح بین المللی باعث شد تا ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی توسط تجار ایرانی در انگلستان آغاز شود.

به گزارش ایلنا، عادی سازی روابط بانکی سطح بین الملل با تجار و نظام بانکی ایران شروع شده و هم اکنون ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی توسط تجار ایرانی در انگلستان این امکان را برای بازرگانان کشورمان فراهم می کند تا در آینده ای نزدیک بتوانند به عنوان یک شخصیت حقوقی در انگلستان حضور پیدا کرده  وفعالیت اقتصادی و بازرگانی داشته باشند.

بر اساس این گزارش و طبق قانون انگلستان، زمانی که بازرگانان به واسطه فعالیت های رسمی در اقتصاد این کشور اقدام به افتتاح حساب کنند؛ دریافت اقامت یک ساله و بهره‌مندی از مزایای شهروندی این کشور نیز دیگر دور از دسترس نخواهد بود.

همچنین  با تاکید بر شرایط بین المللی بانکی در انگلستان، می‌توان با افتتاح حساب در بانک‌های این کشور از دیگر مزایا همچون دریافت وجه و اخذ مسترکارت همراه این حساب‌ها نیز بهره‌مند شد.

مسترکارت همراه حساب‌های بانکی، امکان خرید و فروش، مبادلات آنی، انتقال و جابه جایی اینترنتی و فیزیکی را در تمامی کشورهای دنیا برای بازرگانان فراهم می‌سازد.

از همین رو امکاناتی نظیر ارسال حواله به نقاط مختلف دنیا به صورت آنلاین برای تجار کشورمان فراهم می‌شود. قابل تامل است که همراه این حساب، اینترنت بانک و مشخصات حسابی به نام فرد افتتاح و به بازرگان ارائه می‌شود.

گفتنی است  شرکت ثبت UK، در انگلستان خدمات فوق را ارائه می کند و در صورت بروز و مواجه مشکلات تجاری در انگلستان یا نیاز به مشاوره جهت انجام عقد قرارداد یا معامله‌، بازرگان و تجار ایرانی می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک گرفته و رفع مشکل کنند.

کد خبر : ۴۰۹۹۳۸