خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی کارآفرینی؛

مراسم تجلیل از مربیان و کارشناسان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان غربی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۰۰۲

به مناسبت ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای مراسم تجلیل از کارشناسان و مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این آئین بر ارتقای  آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در جامعه تأکید کرد.

مددی افزود: آموزشهای فنی‌و‌حرفه‌ای با نگرش و رویکرد "کار محور" همسو با تغییرات و پیشرفت‌های تکنولوژیکی زمینه توسعه جوامع را فراهم می‌سازد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به آسیب دیدگان اجتماعی نقش محوری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

مددی آموزش بیش از 58 هزار نفر ساعت در سه ماهه نخست سال جاری در مراکز زندانها، مراکر درمان اجباری معتادان ، ماده 15 و سکونت گاه‌ههای غیر رسمی ( حاشیه نشینی ) در راستای تلاش بی وفقه مجموعه بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان در زمینه ارائه آموزشهای مهارتی به جامعه هدف دانست.  

وی توسعه و ترویج مشاغل خانگی و صنایع دستی ، ساماندهی و آموزش کارگران صنعت ساختمان در 16 حرفه‌ای مهارتی و ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی در بین جوانان را از مهمترین اقدامات آموزش فنی و حرفه ای استان برشمرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تأکید بر نوآوری و خلاقیت فردی در حوزه آموزشهای نوین مهارتی تصریح کرد: با درایت وسخت کوشی همکاران در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای ما شاهد رشد و شکوفایی مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هستیم.  

در پایان این آئین از روسای ستادی و مراکز ، مربیان و کارمندان فعال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان که به نوعی در راستای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و بهره وری اداره کل مؤثر بودند ، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز